niedziela, 16 marca 2008

Córeczka tatusia.

Niedziela.
Byłam z tatą w kościele, trzeba było poświęcić palmę.
Pech chciał, że tego dnia skończył mi się pakiet smsowy.
Usilnie namawiałam tatę, żeby wsparł mnie finansowo.
A, że już dzień wcześniej spodziewałam się odcięcia od świata, pomagałam ojcu w robieniu sałatki, byłam miiiiiła, ładnie się uśmiechałam i w ogóle cud miód.
I orzeszki.

Tyle, że w niedzielę mój rodziciel uznał, że pieniędzy mi nie da.

Więc... się obraziłam. Zachowywałam się jak rozkapryszone dziecko. W sumie tylko przez 10 minut. Bo jak na kochającego rodzica przystało, ojciec zaoferował, że kartę mi kupi.

Nigdy nie potrafił mi odmawiać, i dobrze!

10 komentarzy:

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

W sumie z tymi kosztami to rodzicom współczuje. :) tu jakaś kartka , płyta , książka itp. :))
Ale taka ich rola... :P

Julia Anna pisze...

chcieli dzieci, to niech i koszty ponoszą :P

Anonimowy pisze...

Karinka pisze...

a ja widziałam dzisiaj Juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuulię z kimś na G.. xD

ojjj Julka, Julka. ten Gucio to stary chłop.

złooooooooooooooooooooo! (to mam na okładce zeszytu od religi, a katechetka non stop mówi że mnie opętał szatan)

pozdrawiam, K.

Julia Anna pisze...

Moja krew :D
Jestem z Ciebie dumna, ciociu ;)

Anonimowy pisze...

dupa dupa dupa cycki a julka to pierdoła hhihihihihihihhhhhhhhhhhhhhhhhhiihhihihihihihihihahahauhuhuhuhuhuhehehehehehhheheheheheheheh hihi cio nie? :D ;p ps..Julka! sorry mam atak głOoOpaffki

Anonimowy pisze...

wygrałyśmy ;]

Julia Anna pisze...

dupa dupa dupa cycki a julka to pierdoła hhihihihihihihhhhhhhhhhhhhhhhhhiihhihihihihihihihahahauhuhuhuhuhuhehehehehehhheheheheheheheh hihi cio nie? :D ;p ps..Julka! sorry mam atak głOoOpaffki

o matko, Ty tak zawsze :P

Anonimowy pisze...

Ten Gucio protestuje
Czemu?
bo nie czuje się starym chłopem nie ważne ile ma się lat w dowodzie lecz naile czuje się w duszy wieć taki stary nie jestem...
weik nie ma większego znaczenia
czemu?
Gdyż są ludzie mający lat 20 a zachowujacy się jak rozwydrzony 13 latek a są tacy którzy mając lat 15 odznaczają się zachowaniem godnym osoby dorosłej... Wiec 'wiek' rzeczą względną jest

Anonimowy pisze...

hohoho, w sumie masz rację. więc na ile lat się czujesz? [trzydzieści!]

Karo