wtorek, 25 marca 2008

fear.

Cytat dnia dzisiejszego:
Strach ma wielkie oczy.

18 komentarzy:

Anonimowy pisze...

haha.. jak dla mnie to nie cytat na dziś, ale cytat na Jagodowe życie;p haha :P ale to nie tylko oczy ma wielkie!

Jagut
ps. głupiee to : weryfikacja słowa.. wkurza mnie.

Julia Anna pisze...

haha. Jagoda uważaj wampiry czają się wszędzie! :D

Anonimowy pisze...

A jedan siedzi i to czyta...
TEn na G

Anonimowy pisze...

Strach Julia coś wie że ma wielkie oczy...... A mówiłem że mam przeczucie że będzie ok..... i Jest ok strach ma wielkie oczy.....
który uczeń tego nie wie?....
Odp- Genialny a taki nie istnieje
TEn na G

Anonimowy pisze...

Hmmmmmmmmmmm
co wielkiego oprócz oczu ma strach???
szczerze mówiać nie wiem
Ten na G

Anonimowy pisze...

Hallo ???
Ziemia do Jagody
Ziemia do Jogody
Do yo read me?
Do you read me?
Huston we've got a problem....;p
Ten na G

Anonimowy pisze...

Huston I'm going home......
Ten na G

Anonimowy pisze...

wymyśliłam nazwę tego bloga, więc muszę to teraz komentować.

Karinka.

Julia Anna pisze...

wymyśliłam nazwę tego bloga, więc muszę to teraz komentować.

Karinka.


Dzięki wiesz, co! Miałaś tego nie wydawać! :P

Anonimowy pisze...

Hallo ???
Ziemia do Jagody
Ziemia do Jogody
Do yo read me?
Do you read me?
Huston we've got a problem....;p
Ten na G

no ale co do mnie? ;p ee


JULKA! skasuj weryfikacje słowa!!!!!!!

Julia Anna pisze...

JULKA! skasuj weryfikacje słowa!!!!!!!

już ;]

Anonimowy pisze...

Uwaga oprócz nagłej potrzeby znaleźienia spodni dla Julii( tych rurek w krate-dalej aktualne)
Ukazuje się nowa a wiec:
Uwaag Uwaga!!!!
Poszukiwany: koszula
Typ: męski
znaki szczególne : w krate czerwono czarną i długim rękawem
wzrost; dla Julii
rozmiar: akurat
oczy: koszuli-nieznane. Julii- pieekne:*
Uwaga !!!!! Musi być tania(ok<40zł)
Ten na G

Julia Anna pisze...

Głuptas :* I tak nikt tego oprócz mnie nie czyta :P

jagut pisze...

ja czytam w odroznieniu do ciebie bo ty mojego nie czytasz i oo a w goóle to masz wiecej komci lol2 doemnie a tak na serio to tylko moje twoje i gustawa! ooo !!!! zło

jagut pisze...

wŁaŚnIE odKryŁam NoWy sPósUp nA odReagOoWywAnIe nApięCiĄ :D hihihihihhihi PoDoBa Mi SiĘ słiit :*;;8:8;*:*:8;*:8;:**: 11


nei chce mi sie uczyc .. ;p

gdy zycie ciazy a psychika siada ja sie nie poddam to moja zasada.. dzewczyno z klubyu disko oooo dziewzcyno nieznajoma oooo oddalbym chyba wszystko oooo by.. ( cos tam cos tam ) miec cie w swych ramoinnach?! ooo

jagut pisze...

aa no i jezzcze mam:


za kilka łez przelanych juz zbudujesz soj ukryty mozg(?) ty nigdy nie zakochaszsie rozunmuem to i powiem ze ja chce byc sam ja chce byc sam.. juz zapomniałem towja twarz rozwiala sier jak dym i wszytskie noce qwsplne dni odeszły nie ma ich .. oo julia a teraz raczki w góre i dajemy :D ,

jagut pisze...

ii : wszyscy łapy w góre klasczem klszaczem i leciem.

zono moja setrce moje nie ma takich jak my dwoje bo ja kocham oczy twoje do szalenstwa do wieczora( wieczorem szaleje) jeje zono moja gdy nad nami niebo płacze mokna twoje złote wlosy srebrny lisc spotkanie nasze jak listonjosz sie unosi za górami za rzekami ksiezyc sewieci oo

jagut pisze...

ok ostatrni raz (w ogóle to powinas chciec jeszcze bo dodaje Ci komci) ale ok:


wypijmy do dna za te serca złamane oszukane za miłosc k za kazady sttarnocy przez nia czas za kazd a tkó bedzie nowa...


co ty mi dasz niczego nie załuj kawalek dnia którki podaruj co ty mi dasz nie czekaj z tynm wiecej czego mi brak prosze o wiecej choc pradda boli mnie ja wierze ze ze nie p[puscisz mnei nie zegnajac sie juz moje mysli zabijaja mnie czy to jest prada czy tez nie


to nie koniec dyski nikt nie siada to opczatek imprezy wesoła jest zabawa wszyscy tancza skacza i speiwaja to publika szaleje mmocne driny grzeeje jeee co za noc jestes tylko dla niej bujsza ja bedziesz mocna dmuchałaz do rana potem czesc a wmy jach sapadaj mała


nadeszło w pore lato powiedzmi coty na to słoneczko jładnie tan czy ma kolor pmomaranczy.. i taie tam.